Binnenkort beschikbaar: nieuwe functies klantportaal

Ons klantportaal is volop in ontwikkeling en wij zijn dan ook verheugd om te kunnen vertellen dat er binnenkort een aantal nieuwe functies beschikbaar zijn. De nieuwe functies kunt u uiterlijk eind volgende maand verwachten.

Facturen inzien
Er komt een nieuw onderdeel bij in het menu: ‘Facturen’. Hierin kunt u uw openstaande én betaalde facturen inzien. Ook zijn hier de jaarafrekeningen en al uw oude facturen terug te vinden.

 

Documenten
Het klantportaal heeft nóg een nieuwe functie gekregen. Bij het onderdeel ‘Mijn gegevens’ kunt u onder uw ‘contract’, uw ‘documenten’ inzien die op uw wijk van toepassing zijn. Op dit moment is dat het tarievenblad en uw getekende contract. Binnenkort komt hier nog een informatiekaart bij, met daarop informatie over het energiesysteem en energiebesparingstips.

Verdere ontwikkelingen
Daarnaast kunnen wij u vertellen dat het klantportaal steeds verder wordt ontwikkeld. Wij hopen u snel weer een update te kunnen sturen met nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden.

Heeft u nog ideeën, opmerkingen of wensen voor het klantportaal. Laat het ons dan vooral weten via de mail klantzaken@duurzaamopgewekt.nl. Uw bijdrage is belangrijk voor ons om verder te ontwikkelen.

Vragen?
Heeft u vragen over het klantportaal? De instructies vindt u hier: https://paleiskwartier.duurzaamopgewekt.nl/wp-content/uploads/2022/04/Instructie-klantportaal-Paleiskwartier.pdf

U kunt ons ook bereiken via klantzaken@duurzaamopgewekt.nl of werkdagen tussen 08.00 en 16.30 uur op 0344 – 750 270.

Veel gestelde vragen

Kan ik ook mijn openstaande facturen betalen via het klantportaal?

Op dit moment is het nog niet mogelijk om openstaande facturen te betalen via het klantportaal. Wel heeft u makkelijk een overzicht van alle betaalde en openstaande facturen. Wilt u geen betaling meer missen? Dan kunt u ook kiezen voor automatisch incasso. Dit kan door een e-mail te sturen naar: klantzaken@duurzaamopgewekt.nl

Een SEPA-machtigingsformulier kunt u hier downloaden: https://paleiskwartier.duurzaamopgewekt.nl/wp-content/uploads/2022/04/DV-3-_-SEPA-machtiging.pdf

Waarom kan ik niet zelf mijn gegevens aanpassen in het klantportaal?

Op dit moment is die functie nog niet beschikbaar. Wel kunt u ons een bericht sturen via klantzaken@duurzaamopgewekt.nl. Wij verwerken uw gegevens meestal binnen twee werkdagen en ontvangt daar altijd een bevestiging van.

Is er ook een app van jullie klantportaal?

Er is geen app van ons klantportaal, deze is wel als webpagina beschikbaar. Wel is deze ‘mobile friendly’, waardoor goed te bekijken is via uw smartphone en andere apparaten. Door een snelkoppeling te maken in uw internetbrowser, kunt u het klantportaal snel bereiken.

Waar kan ik het tarievenblad vinden?

Dit komt beschikbaar in de maand juni. Wanneer u links naar het onderdeel ‘Mijn gegevens’ gaat, ziet u onderaan, naast uw contract een aantal documenten. Hier staat ook het tarievenblad.

U kunt nu nog hier het tarievenblad zien. 

Ik heb een idee, opmerking of wens voor het klantportaal. Waar kan ik deze doorgeven?

Ons bedrijf is constant in beweging. Uw mening en bijdrage is daarbij heel belangrijk. Heeft u mooie aanvulling of opmerking op ons klantportaal? Deze kunt u sturen naar klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.