Tarieven 2023 & prijsplafond zijn bekend

Tarieven 2023 & prijsplafond zijn bekend

Tarieven 2023 & prijsplafond In dit bericht maken wij de nieuwe tarieven voor 2023 bekend en wat dit voor u gaat betekenen. Ieder jaar berekent Autoriteit Consument & Markt (ACM) de maximale tarieven die leveranciers voor warmte mogen vragen. Daarnaast heeft...

Lees meer
Klantportaal & Storingsnummer weer bereikbaar

Klantportaal & Storingsnummer weer bereikbaar

Klantportaal & Storingsnummer weer bereikbaar Beste bewoner, Zowel het klantportaal als het storingsnummer zijn weer bereikbaar! U kunt het klantportaal bereiken via mijn.duurzaamopgewekt.nl. Op de vervolgpagina kiest u vervolgens voor 'Den Bosch'. U komt nu op...

Lees meer
Storing Klantportaal

Storing Klantportaal

Storing klantportaal Beste bewoners, Op dit moment is er een storing op het klantportaal waardoor u niet kunt inloggen. U krijgt een melding te zien dat de pagina niet gevonden wordt. We werken hard aan een oplossing voor deze storing. Naar verwachting zal hij eind...

Lees meer
Bereikbaarheid storingsnummer

Bereikbaarheid storingsnummer

Bereikbaarheid storingsnummer Beste bewoners, door een storing bij onze telefonieprovider is ons storingsnummer 085 - 400 4040 momenteel niet bereikbaar. Heeft u een urgente storing, dan kunt u bellen naar 0344 - 750 270. Ook buiten kantoortijden is dit nummer...

Lees meer
Foute virusmelding klantportaal

Foute virusmelding klantportaal

Foute virusmelding klantportaal Duurzaam Opgewekt heeft enkele meldingen gekregen van mogelijke virusdreigingen op het klantportaal. Hierbij is het beveiligingsincidenten proces gestart bij onze ICT-partner Zero Friction. Bij het onderzoeken van deze melding is het...

Lees meer
Btw op energie wordt verlaagd naar 21% naar 9%

Btw op energie wordt verlaagd naar 21% naar 9%

Btw op energie wordt verlaagd van 21% naar 9% Om de voortdurende stijging van de energierekening te verzachten, gaat het kabinet tijdelijk de btw op stroom, gas en warmte verlagen van 21 naar 9 procent. De maatregelen gaat in op 1 juli en vanaf dan zullen...

Lees meer
Binnenkort beschikbaar: nieuwe functies klantportaal

Binnenkort beschikbaar: nieuwe functies klantportaal

Binnenkort beschikbaar: nieuwe functies klantportaal Ons klantportaal is volop in ontwikkeling en wij zijn dan ook verheugd om te kunnen vertellen dat er binnenkort een aantal nieuwe functies beschikbaar zijn. De nieuwe functies kunt u uiterlijk eind...

Lees meer
9 mei werkzaamheden in de wijk

9 mei werkzaamheden in de wijk

9 mei 2022 werkzaamheden in uw wijk Op maandag 9 mei zijn er werkzaamheden in uw wijk, waardoor er een kleine kans is dat u tijdelijk minder warm water hebt. Er worden drie hoofdgasmeters vervangen door het bedrijf Fudura, omdat deze verouderd zijn....

Lees meer
Storing warm water – Prinsenhof & Markiezenhof

Storing warm water – Prinsenhof & Markiezenhof

Storing Markiezenhof & Prinsenhof Beste bewoners, gisterenavond en nacht is er een storing met het warme water geweest in de Markiezenhof en Prinsenhof. Onze storingsmonteur was snel ter plaatsen en heeft de storing vanochtend om 07.00 uur verholpen....

Lees meer