
Binnenkort beschikbaar: nieuwe functies klantportaal
Binnenkort beschikbaar: nieuwe functies klantportaal Ons klantportaal is volop in ontwikkeling en wij zijn dan ook verheugd om te kunnen vertellen dat er binnenkort een aantal nieuwe functies beschikbaar zijn. De nieuwe functies kunt u uiterlijk eind...
Lees meer9 mei werkzaamheden in de wijk
9 mei 2022 werkzaamheden in uw wijk Op maandag 9 mei zijn er werkzaamheden in uw wijk, waardoor er een kleine kans is dat u tijdelijk minder warm water hebt. Er worden drie hoofdgasmeters vervangen door het bedrijf Fudura, omdat deze verouderd zijn....
Lees meerStoring warm water – Prinsenhof & Markiezenhof
Storing Markiezenhof & Prinsenhof Beste bewoners, gisterenavond en nacht is er een storing met het warme water geweest in de Markiezenhof en Prinsenhof. Onze storingsmonteur was snel ter plaatsen en heeft de storing vanochtend om 07.00 uur verholpen. Alle...
Lees meerMogen wij vijf minuten van uw tijd?
Mogen wij vijf minuten van uw tijd? Beste bewoners, Ons bedrijf is constant in beweging. Uw mening is daarbij heel belangrijk. Wij zijn benieuwd naar uw mening & ervaring als het gaat om onze communicatie. Welke verbeteringen heeft u voor ons? En wat gaat...
Lees meerStijgende energietarieven, wat betekent dat voor mij?
Stijgende energieprijzen, wat betekent dat voor mij? Beste bewoners, Wij kunnen ons voorstellen dat u zich afvraagt wat de stijgende energieprijzen voor u gaan betekenen in 2022. Duurzaam Opgewekt beantwoordt hieronder de belangrijkste vragen: Wanneer...
Lees meerStoring Binnenhof, Het Kabinet en De Croon
Update 17-11-2021 10:15 De storing in de technische ruimte is verholpen. De levering van warm tapwater en verwarming is weer hersteld. Heeft u radiatoren in de woning dan merkt u direct dat deze warm worden. Heeft u vloerverwarming dan kan het wat langer duren voordat...
Lees meerNu online: Klantportaal Duurzaam Opgewekt
Nu Online: Klantportaal Duurzaam Opgewekt Beste bewoners, Het Klantportaal voor de bewoners van Paleiskwartier is vanaf vandaag online. Op 2 november heeft u per e-mail instructies ontvangen voor het aanmaken van een account. Ook laten wij middels een...
Lees meerBereikbaarheid storingsdienst
Bereikbaarheid storingsdienst UPDATE 24-10-2021 09:30: de storing is verholpen. Het bekende storingsnummer (085-4004040) is weer bereikbaar. Wegens een storing bij de telefonieprovider is ons storingsnummer momenteel niet bereikbaar. Heeft u een urgente...
Lees meerKlantportaal Duurzaam Opgewekt binnenkort beschikbaar
Klantportaal Duurzaam Opgewekt binnenkort beschikbaar Beste bewoners, Het klantportaal voor de bewoners van Paleiskwartier komt binnenkort online! In week 44 (1 - 5 november) ontvangt u instructies voor het aanmaken van een account. Ook laten wij middels...
Lees meer(werkzaamheden afgerond) Aankondiging werkzaamheden Het Binnenhof, Het Kabinet en De Croon
Update donderdag 12 augustus 2021 10:20 uur De werkzaamheden zijn succesvol afgerond en de installatie is weer in bedrijf. De levering van warmte en warmtapwater is geheel hersteld. ------- Beste bewoners, Het volgende bericht is een aankondiging van werkzaamheden...
Lees meer