Nu Online: Klantportaal Duurzaam Opgewekt 

Klantportaal Duurzaam Opgewekt binnenkort beschikbaar

Beste bewoners,
Het Klantportaal voor de bewoners van Paleiskwartier is vanaf vandaag online.

Op 2 november heeft u per e-mail instructies ontvangen voor het aanmaken van een account. Ook laten wij middels een instructie de mogelijkheden van het Klantportaal aan u zien.

Wat kan ik inzien in het Klantportaal?
Op het Klantportaal kunt u uw verbruik en gegevens bekijken. Uw facturen en betalingen zijn op dit moment nog niet zichtbaar in het Klantportaal. In de volgende update zal dit wel zichtbaar zijn. Deze update wordt nog in 2021 verwacht.

Vragen?
Heeft u vragen over het Klantportaal? Neem dan contact met ons op via klantzaken@duurzaamopgewekt.nl. Op werkdagen zijn wij ook telefonisch bereikbaar op 0344 – 750270 tussen 08.00 en 16.30 uur.