Heb je geen verwarming, warmtapwater of koeling?

Wat vervelend, daar gaan we snel mee aan de slag!

Voordat je ons zo meteen belt om de storing door te geven, wil je eerst iets voor ons uitzoeken? Onze monteur wil namelijk als eerste weten of de storing alleen in jouw woning zit of dat de rest van de buurt er ook last van heeft. Dan kan hij sneller op zoek naar de oorzaak van de storing en het voor je oplossen.

Wanneer meld je een storing?

Voordat je ons belt, controleer dan eerst of er toevallig nu onderhoud gepland staat in jouw wijk.

En controleer ook of iemand uit je buurt de storing al gemeld heeft. Als dat inderdaad het geval is, kan je op de site de voortgang van de storing volgen.

Heb je geen acute storing of een vraag over het systeem? Dan mag je ons ook mailen op klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.

Voor andere vragen kun je ons bellen op 0344-750 276 of mailen naar klantzaken@duurzaamopgewekt.nl .

Snelheid

Natuurlijk pakken we je storingsmelding zo snel mogelijk op, urgente storingen eigenlijk altijd binnen 4 uur. Daarna is het afhankelijk van de storing hoe snel we het probleem kunnen vinden en oplossen.

Laatste nieuws

Binnenkort beschikbaar: nieuwe functies klantportaal

Binnenkort beschikbaar: nieuwe functies klantportaal

Binnenkort beschikbaar: nieuwe functies klantportaal Ons klantportaal is volop in ontwikkeling en wij zijn dan ook verheugd om te kunnen vertellen dat er binnenkort een aantal nieuwe functies beschikbaar zijn. De nieuwe functies kunt u uiterlijk eind...

Lees meer
9 mei werkzaamheden in de wijk

9 mei werkzaamheden in de wijk

9 mei 2022 werkzaamheden in uw wijk Op maandag 9 mei zijn er werkzaamheden in uw wijk, waardoor er een kleine kans is dat u tijdelijk minder warm water hebt. Er worden drie hoofdgasmeters vervangen door het bedrijf Fudura, omdat deze verouderd zijn....

Lees meer