
Heb je geen verwarming of warmtapwater?
Wat vervelend, daar gaan we snel mee aan de slag!
Voordat u ons zo meteen belt om de storing door te geven, wilt u eerst iets voor ons uitzoeken? Onze monteur wil namelijk als eerste weten of de storing alleen in uw woning zit of dat de rest van de buurt er ook last van heeft. Dan kan hij sneller op zoek naar de oorzaak van de storing en het voor u oplossen.
Wanneer meld je een storing?
Voordat u ons belt, controleer dan eerst of er toevallig nu onderhoud gepland staat in uw wijk.
En controleer ook of iemand uit uw buurt de storing al gemeld heeft. Als dat inderdaad het geval is, kan u op de site de voortgang van de storing volgen.
Heeft u geen acute storing of een vraag over het systeem? Dan mag u ons ook mailen op klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.
Voor andere vragen kunt u ons op werkdagen bellen tussen 08.00 en 16.30 uur op 0344 – 750 270 of mailen naar klantzaken@duurzaamopgewekt.nl .
Snelheid
Natuurlijk pakken wij uw storingsmelding zo snel mogelijk op, urgente storingen eigenlijk altijd binnen 4 uur. Daarna is het afhankelijk van de storing hoe snel we het probleem kunnen vinden en oplossen.

Laatste nieuws

Btw op energie wordt verlaagd naar 21% naar 9%
Btw op energie wordt verlaagd van 21% naar 9% Om de voortdurende stijging van de energierekening te verzachten, gaat het kabinet tijdelijk de btw op stroom, gas en warmte verlagen van 21 naar 9 procent. De maatregelen gaat in op 1 juli en vanaf dan zullen...
Lees meer