Storingsregistratie
Wanneer klanten storingen ervaren in de levering van warmte en/of warmtapwater, kunnen zij deze storing melden via ons Klant Contact Centrum, te bereiken via 085 – 400 40 40 of klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.
Als je een melding bij ons doorgeeft, wordt deze door Duurzaam Opgewekt onderzocht. Als er daadwerkelijk sprake is van een storing, dan worden er herstelacties gedaan. Natuurlijk pakken we storingsmeldingen zo snel mogelijk op, urgente storingen eigenlijk altijd binnen 4 uur. Daarna is het afhankelijk van de storing hoe snel we het probleem kunnen vinden en oplossen.
Duurzaam Opgewekt doet er alles aan om je gedurende de storing op de hoogte te houden van de ingezette werkzaamheden. Dit doen we via deze website, een besloten Facebook-groep en per e-mail.
Hieronder de overzichten van de door Duurzaam Opgewekt geregistreerde storingen (collectief en individueel) in de levering van warmte en/of warmtapwater in de afgelopen jaren: