OPGELOST: verminderde levering Paleiskwartier-Noord

Deze storing is verholpen en de reguliere temperaturen worden weer geleverd. 


 

UPDATE: verminderde levering Paleiskwartier-Noord

Graag willen wij u informeren over de storing in diverse gebouwen bij Paleiskwartier-Noord waar wij u vanmorgen over hebben bericht. Wij hebben de storing onder controle, waardoor er voldoende warmte wordt geleverd. Echter hebben we hiervoor wel de temperatuur van het tapwater aan moeten passen. Het kan dus zijn dat u het tapwater iets lauwer krijgt dan u normaal van ons gewend bent.

Het gaat om de volgende adressen:

  • A4, gebouw het Kabinet > Grootmeesterstraat 8 t/m 14, Bordeslaan 238 t/m 402 en Hofmeesterstraat 3 t/m 9.
  • A5, gebouw de Croon > Bordeslaan 404 t/m 476, Hofmeesterstraat 2 t/m 58 en Spiegeltuin 1 t/m 71.
  • B1, Armada > Hugo de Grootlaan 20 t/m 82
  • C1, Armada > Bordeslaan 5 t/m 51
  • B2, Armada > Bordeslaan 53 t/m 105


Wij blijven werken aan een definitieve oplossing, zodat het tapwater weer de juiste temperatuur krijgt. Voor nu melden wij deze storing af en is het niet meer nodig hier centraal over te communiceren.

Heeft u vragen? Dan kunt u deze het beste stellen via klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.

 


Beste bewoner,

Op dit moment is er een storing in diverse gebouwen bij Paleiskwartier-Noord. Hierdoor is er tijdelijk minder warm tapwater en minder warmte.

Het gaat om de volgende adressen:

  • A3, gebouw Binnenhof > Magistratenlaan 156 t/m 186, Bordeslaan 134 t/m 226 en Grootmeesterstraat 1 t/m 7
  • A4, gebouw het Kabinet > Grootmeesterstraat 8 t/m 14, Bordeslaan 238 t/m 402 en Hofmeesterstraat 3 t/m 9. 
  • A5, gebouw de Croon > Bordeslaan 404 t/m 476, Hofmeesterstraat 2 t/m 58 en Spiegeltuin 1 t/m 71. 
  • B1, Armada > Hugo de Grootlaan 20 t/m 82
  • C1, Armada > Bordeslaan 5 t/m 51
  • B2, Armada > Bordeslaan 53 t/m 105


Op dit moment doen wij er alles aan om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van deze storing. 

Heeft u vragen? Dan kunt u deze het beste stellen via klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.

Excuses voor het ongemak.

Warme groet,
team Klantenservice
Duurzaam Opgewekt